Grand Indonesia (atau biasa disingkat GI) merupakan sebuah pusat perbelanjaan di kompleks Segitiga Emas Jakarta, Tanah Abang dan Menteng, Jakarta Pusat yang dibuka pada tahun 2007, oleh Presiden Susilo Bambang Yudhoyono. Ini merupakan sebuah kompleks multi-guna yang terdiri dari pusat perbelanjaan (Grand Indonesia), gedung perkantoran (Menara BCA), apartemen (Kempinski Residence) dan Hotel Indonesia Kempinski.
Grand Indonesia terdiri dari tiga bagian: East Mall, West Mall dan sebuah jembatan penyebrangan orang yang menghubungkan kedua bagian tersebut, menjadikannya sebagai mal terbesar di Jakarta Pusat.
Lowongan Kerja PT Grand Indonesia
Berikut ini ada PT Grand Indonesia yang sedang membuka lowongan kerja terbaru untuk posisi dan kualifikasi simak dibawah ini:
1. Front Office Agent
Qualifications :
- Diploma (D3) or Bachelor’s Degree majoring in Hospitality Management.
- Fluent in Bahasa and English, both written and spoken. Having other international language will be a plus point.
- Knowledgeable in front office operations
- Customer Service oriented.
- Proficient in operating computers.
Job Descriptions :
- Provide excellent service to the tenants.
- Coordinate all incoming requests, complaints and inquiries that will be distributed to the related departments.
- Establish good communication and relationship with the tenants.
- Maintain latest tenant’s database and update the latest tenant’s information.
- Knowledgeable in products and services for residence’s daily activities.
2. Concierge Officer
Qualifications :
- Senior High School (SMA), Diploma (D3), or Bachelor’s Degree from any major are welcome to apply.
- Understanding the essentials of hospitality standards.
- Fluent in English, both spoken and written.
- Able to speak other international languages is a plus point.
- Responsible, reliable, and possess a professional presentation.
- Outstanding customer service skills are required.
- Technology sawy.
- Willing to work in shifts.
- Well-groomed.
- Pleasant personality.
Job Descriptions :
- Build and maintain a good relationship with customers.
- Provide excellent service to customers.
- Monitor and ensure all public facilities are running well and up to standard
- Monitor the execution of Grand Indonesia’s promotiona programs and activities.
- Administer G CARD transactions
- Handle complaints, provide appropriate & prompt solutions.
Simak Juga : Lowongan SMA/SMK Sederajat Semua Jurusan Posisi Lainnya
Cara Melamar:
Jika Anda salah satu kriteria yang ada di kualifikasi lowongan kerja ini, silahkan mendaftar secara online:
Hanya kandidat yang sesuai kualifikasi yang diproses lebih lanjut
Proses rekrutmen & seleksi pelamar tidak dipungut biaya apapun
Simak dan join di channel Telegram “Cakapinterview.com” agar tidak ketinggalan berita loker terbaru lainnya. Join> https://t.me/lowongakerjaterbaru